02.04.2014

Ich bereite die Dokumente für meine Steuererklärung für das letzte Jahr vor. Es dauert Stunden. Ich habe nicht alles richtig gesammelt und sortiert. Es wird ein bisschen noch dauern.

Wieder nach einem ca. 10 tägigen Urlaub arbeiten. Ich befürchte viel Arbeit und Überstunden. Das ist sehr schlimm. Aber zum Glück habe ich einen Nachtdienst und diese Woche hat noch vier Arbeitstage.

Do you have anything to say? عندك إشي تحكيه؟ (Unless you are posting spam or using aggressive language, I will publish your comment whether I like it or not)

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s